Today's to-do-list

Jahapp , nu är jag vaken . Sitter i Smedjebacken , ska snart ta bussen till stan .
Ska hem & se om jag fått nån avi , isf skulle jag bli överlycklig ! Få se om jag tar mig upp till Högbergsskolan & pratar student & bal med några där . Men det är bara ett kanske ..

Vakna & kliva upp ur sängen

Ta bussen in till stan

In på Hemköp & handla

(Om avi:n har kommit) Ner på stan & hämta ut paket

Dammsuga lägenheten

Skriva klar engelska-arbetet

Skriva över geografi-uppgifterna från papper, in på datorn

Lägga ut annonser på Tradera

Göra en hemlig sak med mitt projektarbete



Sen att det kommer komma mer saker på den där listan är ingen ovanlighet .
Men vi hörs sen sötisar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0