Snart är klockan fem ..

Och snart har jag betat av mina fyra timmar här . Ska ta bussen hem till Emil nu efter jobbet & mysa lite , få se om jag sover kvar där , men det tror jag inte . Blir lite krångligt imorgon annars - Har tvättid imorgon , sen ska jag jobba igen på eftermiddagen . Sen fyller ju Peter år imorgon också , så dit ska man på kalas . Jävla krångel . Aja , men det blir nog bra .
Ska försöka mig på att baka lite kakor ikväll eller imorgon också . Har ju alla ingredienser till Kolakakor hemma , så det blir nog en kaka eller två :)

Kommentarer
Postat av: Eldarzainab

Thanks for the information

2010-12-26 @ 12:53:27
URL: http://eldarzainab.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0