Skruvar

Nu skruvas det så mejslarna är helt varma . Nejdå , inte så farligt . Tagit en paus nu , för jag fick så ont i ryggen .
Igår kom vi hem typ när klockan var åtta . Fick bärhjälp upp & skruvade då ihop mitt skoskåp & satte upp spegeln i hallen . Det blev asbra ! Ska bara måla spegeln imorgon , så det kommer inte nå bilder förrän då .
Tog mig en snabbdusch , sen skjutsade Sonny mig hem till Emil . Sista natten jag fick sova med honom nu innan han ska bli inlagd på sjukan .. Ooh , jag hoppas verkligen att allt går som det ska !
Emil skjutsade nyss hem mig , så nu är jag hemma & håller på & skruvar ihop min byrå . Känner på mig att det kommer bli så himla bra ! Måste dessutom få upp den innan pappa kommer hit , så han får ta med sig Lisas byrå hem igen ..
Det här kommer bli kanon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0