Sjuk ?

Alltså .. Hur kan man vara så klantig ? Jag gick ner till tvättstugan igår , för att se om tvättmaskinerna funkar hela natten , eller om de stängs av klockan tio .. Jag gick ner , slängde in min tvätt , stängde igen luckan & skulle sätta på den . Då funkar den inte . Inte heller knappen för att öppna luckan , så det var bara att sätta på alarmet & springa ner dit klockan sju & hämta tvätten . Dessutom finns det inte en tvättid förrän om två , nästan tre veckor , så jag får åka hem till pappa & tvätta idag , för det här går inte !

Emil har hostat hela morgonen & jag är dyngsnuvig . Nu när jag börjar stressa ner & bara ta det lugnt , är jag ju mer mottaglig för alla bakterier jag motstått under den senaste månaden . Så snart kommer jag väl åka på en dunderförkyldning . Väntas väl bara att båda jag & Emil ligger här som två utslagna hjältar :p Haha

Ska ta & väcka Emil nu , som nu har sovit en stund , pimpla i honom lite thé , så det lugnar halsen , sen blir nog dagen rätt lugn skulle jag tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0