Simone

Jag saknar dig ! Mycket ! Behöver dina stöttande ord , din klokhet . Inte för att jag är i nån sorts kris eller jobbig situation nu , jag bara behöver dig ! Min kära vän , ska vi inte ta & ses snart ? <3

Emil ligger i Falun nu & läser en bok . Operation om cirka en timme . Åh , jag är så nervös nu att något ska gå fel ! Det skulle vara hans vanliga tur .. Usch & fy . Nu håller vi tummarna !

Ska iväg med Alexander idag & hämta lite brädor , så jag kan måla lite i helgen :) Johanna ville ju ha en skylt hon med , så jag tar väl åt mig den beställningen också :) Måste komma ihåg & beställa nya patroner till skrivaren på måndag ! Det är verkligen viktigt ! Och nya dvd-skivor (tomma såklart) . Åh , det är så mycket jag måste ha ! Mat ! Jag har knappt pålägg på mackorna kvar . Fick panta burkar igår för att kunna köpa smör , mjölk & potatismos . Kul det är att vara fattig student ! Man får ju iallafall känna på hur det är att leva ! ;)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag ska oxå ha skivor. säg te när du ska beställa.

2010-01-22 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0