Resumé

Sådär , nu ska jag försöka mig på en sammanfattning av nyårsfirandet !
Började med att jag vaknade upp rätt sent , ville egentligen sova ännu längre , men hade inte tid för det . Jag åkte snabbt iväg & handlade det jag hade glömt innan , sedan hem , städa , förbereda maten , sen iväg & plocka upp Simone . Hon kom hit , vi började fixa oss , slänga in maten i ugnen , sen hämtade jag Sonny & Yasmine , så jag också äntligen kunde börja dricka . Det knackade på dörren och Åke steg in , sedan kom Erik , Jesper , Oskar & en hel drös med annat folk in . De fick gå en sväng , medans vi skulle äta , sen kom alla tillbaka ..
Vi spelade ölspel & pumpade musik :)
Lite bråk , lite tjaffs , sull på golvet , krossade glas , lite blod , lite tårar , mycket kärlek , så blev mitt nyår ett av de bästa på länge ! Emil & jag blev sams på tolvslaget & vi kastade oss i varandras armar & höll hårt , hårt . <3

Här bjuder jag på lite bilder , resten finns på Facebook för den som står lite närmare :)



Yasmine & Simone <3



Emelie & Yasmine :)



Sonny , David , Emil , Christine & Isa :)



Sonny & Johan vid tolvslaget :)



Sonny & Niclas :)

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0