Puh

Vilken stressig lunch må jag säga ! Men jag hann med allt jag skulle göra . Var upp till Rusta & lämnade tillbaka fjärrkontrollen . Fick stri lite , men jag fick pengarna tillbaka iallafall . Tänkte ju köpa den dyra varianten istället , men då klarade inte den av Thomson , som är märket på min DVD . Suck .. Blir till att åka till Borlänge ändå & köpa den på Teknikmagasinet .
Var in på banken & betalade in pengarna till snubben jag vann en Tradera-auktion av , var även in på Spelstallet & skickade iväg min skylt :)
Så nu slutar jag snart , har tagit mig typ två timmar att skriva det här inlägget , haha . Sonny & Yasmine plockar upp mig , då ska vi åka till Ica & storhandla & då menar jag STORHANDLA ! För här ska det köpas mat ! Köttbullar , korvar , ost , mjölk , bröd & hej & hå .. Haha ! Sen ska det hem & beställas dvd-skivor , har gått ihop ett gäng , så nu blir inte frakten allt för dyr ! Underbart ! Hörs ikväll !

Kommentarer
Postat av: fian

hej,fin blogg :D

kolla gärna in på min blogg och lämna kanske en snäll kommentar :)

/fia♥

2010-01-25 @ 21:04:44
URL: http://ssofijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0