Projektarbete

Sitter hemma , har precis sågat & slipat en skylt . Ska alldeles strax måla den . Tar lite tid , eftersom jag måste knäppa kort vid varje steg jag gör , för att ha en så utförlig beskrivning som möjligt :) Den skylten jag håller på med nu är ett beställnings-jobb . Är det någon mer som vill ha något skrivet , så är det bara att hojta till !
Lunchen idag bestod av korv i baguett ! MUMS ! Jag har blivit helt galen i det ;)

Kan även tipsa er filmtokiga människor att bli medlem på TorrentStart ! Skönaste torrent-sidan i dagens läge ! Vi är som en liten familj där inne ! Kom & joina ! :)

Kommentarer
Postat av: elena

hej, jätte fin blogg!

Ha en super bra dag. Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)

2010-01-27 @ 13:59:44
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: Stephanie

man kan ju inte bli medlem om man inte får en inbjudan på torrentstart :P kan inte du skicka en sån till mig ? :)



/ Stephanie

2010-02-27 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0