Operation

Så , nu sitter jag på jobbet . Blev inget inlägg i morse , för jag var bara ett par minuter ifrån att försova mig . Var ju helt inställd på att börja åtta , men nu började jag sju istället . Så jag fick lov att ta bussen som gick halv sju .. Vaknade sisådär 06.23 . Kul jul . Var bara att slänga ner frukosten i väskan & kuta till bussen . Men jag hann med ! Den du :p
Så nu sitter jag här , har öppnat butiken & till och med skottat på framsidan , för att vi ska slippa få in så mycket snö & slask in i butiken . Johan kommer inte förrän om typ en timme , då vi ska börja köra turen . Hoppas jag får göra det , för ska jag sitta här nere , kommer jag somna . Fy så trött jag är !
Och Emil gubben har nästan precis kommit upp till Falun & fått reda på att operationen inte kommer ske förrän efter lunch och stackarn har inte ätit någonting sedan igår eftermiddag . Men det är ju så .. Hoppas han får sova bort timmarna nu på förmiddagen . Och jag förbereder mig för hans smärta , för jag vet precis hur ont det kommer göra . Att få öppna köttsår i halsen är inte det mysigaste :/
Yeahyeah , back to work . Dags att plocka ihop verkstadsgrejerna :)

Kommentarer
Postat av: Ibrahimdina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 08:30:37
URL: http://ibrahimdina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0