Matteprov

Sorry för inget blogginlägg alls idag förrän nu .. Men det blev rätt bråttom till bussen i morse , trodde jag hade missat den , men i själva verket var det bussen som var sen . Åkte till skolan , pluggade matte tills min hjärna gick på sånt högvarv så det kändes som om den skulle flyga ut , haha ! Gick då hem till Emil & kramades lite innan jag skulle ta bussen in till stan för att jobba . Och här är jag nu .. Jobbar i 20 minuter till , sen ska jag hem & dra lite kablar . Pappa ska hjälpa mig med att dra nätverkssladden över dörrkarmarna i hallen , så jag kan gömma de lite snyggt och Alexander ska hjälpa mig med elen i köket , så jag får någon struktur på det hela . Sen kanske Yasmine kommer över & hjälper mig att baka lite :) Det hade varit trevligt ! Men vi får se vad kvällen lider !

Förresten , har mitt första delprov i matte imorgon ! Spännande ! Bytte ju bok nu , så nu förstår jag iallafall nåt :)

Hörs sen ! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörru , om inte jag minns helt fel är väl du litegrann av en mästare på matte ?

2010-01-15 @ 22:58:27
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0