Lördag !

Förlåt för dålig uppdatering igår , men fick så himla mycket att göra ! Var med Sonny & Yasmine hela eftermiddagen . Åkte runt halva stan & shoppade en massa ! Sen stannade de kvar för vi skulle ha filmkväll , men sen kliver Emil in genom dörren & kryper ner i sängen , så det blev mer prat än film , haha !
Stackaren vaknade i natt & hade så himla ont i halsen . Usch . Vaknade ännu en gång & fick en hostattack . Han som knappt kan hosta fick ju knappt nån luft . Usch , jag blir så rädd när sånt där händer . Man kan ju ingenting göra !
Men nu är jag på jobbet iallafall . Jag & Ida har möblerat om i butiken hela dagen . Det blev JÄTTEBRA ! :) Fan vad vi är bra pinglan ! :)
Snart dags att åka hem , ta sig ett bad & förbereda kvällen . Tjejerna kommer hem till mig & vi ska festa lite . Ikväll är det schlagerkväll & vi ska dansa & slå klackarna i taket så det står härliga till ! Det vill jag lova !

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0