Krångel

Nu är det krångel med bloggen igen . Man kan inte klicka på kategorierna , eller någon länk alls i menyn till vänster . Vet inte vad jag klantat till det med den här gången ? Väntar på svar från blogg.se så jag får fixa till det här :)
Sitter iallafall och gör mitt engelskaarbete nu . Hade tänkt att få det klart idag . På eftermiddagen åker jag till Smedjebacken , jag & Emil ska gå på bio ikväll :) Snabba Cash . Vet att jag började läsa boken för jättelängesedan , men slutade för det var så himla seg i början . Få se om filmen är nå bättre , men den sägs ha fått bra betyg iallafall :)

Ska försöka ladda upp lite bilder här hemifrån lite senare idag , så ni får se hur jag bor :)
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0