God förmiddag kära läsare !

Hej & hallå ! På jobbet sitter jag .. Försov mig lite i morse , så det blev lite bråttom . Emil låg kvar i sängen & snusade , ville så himla gärna krypa ner & fortsätta sova bredvid honom . Men icke .. Så här är jag . Har varit rätt lugnt idag ändå , skönt . Och det är lördag idag , det förstår man inte heller , för inte är det ofta att man festar på en torsdag ? Haha ..

Ska försöka mig på att göra en addressändring idag & sen betala lite räkningar , för nu har jag äntligen hittat min dosa bland alla mina kartonger , haha ! Annars blir det nog bara film & mys ikväll skulle jag tro . Kanske ska försöka färga håret idag också ? Emil ville ju ha en skvätt i hans hår också ..

Nej , dags att jobba lite nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0