Forrest Gump

Oh , yeah , det blev Forrest Gump ! Mycket bra film ! :) Länge sedan man såg den nu ..
Nu när Yasmine & Sonny skulle gå , hjälpte de mig ner med två dörrar , så jag blev av med de iallafall ! Skönt ! Sen pratade vi massa om studenten , flak , balen , mössor , studentkryssningen .. Oh , det börjar kännas i kroppen att det börjar sno ihop sig nu ! På lördag ska jag & mamma passa på att åka till en balklänningsbutik , om vi hinner innan de stänger såklart . Hoppas , hoppas jag hinner , så jag hinner se ut någon & reservera ! Skulle vara skönt att ha det klart redan nu ! Ska se hur det är med reglerna om kavaljer på balen också , tycker det är synd att pressa Sonny & Yasmine att förlova sig bara för att de ska få gå på balen tillsammans .. Aja , vi får se :)



Nu ska jag sova ! Matteprovet väntar imorgon ! :) Ihiii ...
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0