Film , film & åter film

Kom ju hem till Emil igår , stackarn låg & snarkade som en björn :) Aaw . Satte på filmen 2012 & kröp ner bredvid honom . Han vaknade till efter typ två timmar & kramades lite . När 2012 var slut kollade vi på nya Wallander filmen - Dödsängeln . Den var faktiskt rätt bra , men som vanligt det där Mankell-stuket att man aldrig vet vem den skyldige är .. Haha :p
Sitter nu i skolan , håller på & gör en redovisning av mitt projektarbete . Det verkar som om detta kommer gå vägen faktiskt :) Bara jag inte tappar inspirationen den här gången också , men det tror jag faktiskt inte . Får hoppas iallafall . Har tänkt att gå typ 500 kr plus . Men det kommer ju ta ett tag .. Får se om jag kanske sänker gränsen . Först av allt ska jag gå plusminusnoll . Mer info kommer sen :)

Ikväll ska jag hem & pyssla lite .. Göra i ordning lite hemma och så . Tänkte ta lite kort inför mitt projektarbete också . Ska nog slänga ut en till skylt på Tradera också . Eller , vi får se . Tycker ju så mycket om den , så jag behåller nog den själv & gör en ny till försäljning :)

Nej , göra klart den här rapporten & mejla iväg kanske ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0