Din röst ..

Snart dags att slå på en film att somna till . Har plockat fram morgondagens kläder redan , så jag kan hinna med lite annat imorgon innan bussen går . Ska bland annat ringa Emil & höra hans röst en sista gång innan han åker in på operationen . Är så nyfiken på hur hans röst kommer låta sen !! :) Men gud så ont han kommer ha & han som blir så arg & sur när han har ont kommer vara grinig hela tiden ! Tur att man kan kramas utan att prata :)
Imorgon är det fredag & jag är så sjukligt partysugen så det finns inte ! Men pank är jag & lönen kommer inte förrän på måndag , tyvärr . Är fortfarande lite skraj att gå ut , efter det som hände på juldagen , men vafan , jag kan väl inte sitta inne hela livet ? :p Nejnej , men nästa helg är det då fan fest ! Var så säker !
Nu ska jag slå på "Rallybrudar" (måste kolla på svenska filmer eftersom jag inte har nån dosa till dvdn , så kan inte byta språk till svenska) .. Ingen som ska till Borlänge snart som har lust att springa in på Teknikmagasinet åt mig ? (A)

Nej fy sjutton , god natt med er ! Och mig , haha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0