Dagen efter

Dagen efter .. Jag & Emil låg i sängen till klockan var halv tre , då stövlade Robin , Hansson & Micke in , helt förstörda .



Jag & Emil låg & drog oss i sängen en timme till , sen knatade vi in till Robin , beställde pizza med hemkörning & la oss & kollade på film ..
Sen fick grabbarna för sig att de ville lana , så vi åkte till Smedjebacken & hämtade massa datorer . Dumpade av alla hemma hos Robin & jag gick in till mig & la mig & sov . Emil kom instövlandes vid sex i morse & la sig ..
Jag åkte till jobbet , betade av mina timmar & kom hem till en sovande björn . Åh , vad jag har saknat ! <3



Nyss kom Sören , Dasse , Yasmine , Sonny & Hansson in här & våldgästade mig . Skickade över alla till Robin , men de kom tillbaka :p Hansson är aspepp på att lana , & han är väldigt välkommen här :) 100/100 går fort :D

Nu ska vi in till grabbarna & busa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0