Bubbla

Tror jag börjar vakna upp ur min bubbla nu . Förkyld är jag fortfarande & näsan rinner , men piggare är jag . Fick lite egentid med Emil idag . Vi badade tillsammans & busade lite . Mycket mysigt ! Kollade lite på Rasmus på luffen . Haha , kommer ni ihåg den där visan ? "Tänk jag drömde i natt , att jag hade en katt .. " ? Haha , jag dansade runt i lägenheten & sjöng & Emil bara skakade på huvudet & skrattade åt mig !
Nu har han åkt hem , tomt utan honom ! Men Albin kom ju upp till Dalarna idag , för Imma fyller 70 år idag ! Grattis ! Och jag själv har precis ätit plättar ! Tänkte göra pannkakor , men upptäckte att jag hade en plättlagg i skåpet , så plättar fick det bli ! :) MUMS !
Nu ska jag diska lite , sen se klart King Kong som jag aldrig såg klart igår , sen tänkte jag faktiskt sova ! Den ni ;)

Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Vad sägs om att lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-01-08 @ 00:16:14
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0