Aktiva jag !

Gud vad man hinner med mycket på en dag om man ligger i ! Har hunnit vara i skolan , gjort matteprov , skrivit & skickat in mitt projektarbetesrapport . Jag har handlat , åkt hem . Bytt plats på massa saker i kökslådorna . Målat spegelramen & några andra ramar (för andra gången) . Pappa kom hit med blommor , så jag har plockat blad & vattnat , även ställt de på sina platser i fönsterna , så nu börjar det lika nåt här hemma :) Bytte även gardiner till den fina naturvita/begiea jag köpte på Ikea . Så stora & fina ! :)
Har även lagat mat (burkskinka & potatis blev det .. Passar på att äta mat Emil inte tycker om när jag är själv hemma :p)

Nu ska jag sätta upp lite saker på väggarna , sen bestämma mig för vilken film jag ska se ikväll :p

Kommentarer
Postat av: louise

vilken film blir de då ? : )

2010-01-19 @ 21:02:40
URL: http://cypaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0