Vilken jävla kväll !

Jag var så säker igår , jag ville ut , men Yasmine mådde inge bra & Simone jobbade . Så jag pratade med Karin & hon skulle ut ! Så jag drog hem till henne först , sen gick vi förbi André en stund & sa hej till alla där . Efter det drog vi ner till Jonna på förfest ! Träffade Basse där ! Det var fan inte igår :) Allsång till Volbeat & Gyllene Tider , ja , det var rätt blandat . Sedan traskade allihopa upp på stan & gick in på Solo .
Helt sjuk kväll , men kul hade jag iallafall !
Nu sitter jag hemma , unnade mig en rejäl sovmorgon idag ! Skönt som fasen ! Emil är tydligen fruktansvärt bakfull idag , så han ligger hemma & nyktrar till lite innan han kommer hit :)

Lägger upp bilder lite senare :)

Kommentarer
Postat av: ida

åååh, låter riktigt trevligt! :)

2010-02-14 @ 17:40:15
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0