Underbar kväll

Jag tänker bara börja med att berätta för er alla att jag älskar min pojkvän mest av allt! Han är det finaste, mysigaste, härligaste som finns! Nu går vi verkligen igenom eld & vatten - tillsammans! Finns inga ord som kan beskriva mig kärlek till dig Emil! ♥

Sitter på jobbet nu, ska bara göra tre timmar idag eftersom Micke ville gå hem lite tidigare. Så jag är snart klar här. Efter jobbet kommer Emil & hämtar mig, så ska vi åka & handla lite, mat till ikväll & så. Det blir lugnt hela helgen för övrigt, känner att jag vill vila upp mig nu ordentligt. Även fast jag har lov nästa vecka, så lär jag både jobba & plugga som alltid annars. Men sånt är livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0