Stressigt

Igår kväll efter att jag & Emil kollat klart på filmen & hade legat & pratat en bra stund var jag på väg att somna, men får då ett meddelande av Andreas som vill att jag ska komma & jobba. Så imorse fick jag inte sova som det var tänkt, utan det var bara att hoppa upp & bege sig till jobbet. Där sitter jag nu. Om tre timmar åker jag till Stockholm! Mamma kommer & hämtar mig & jag ska försöka vara klar med mitt skolarbete innan det. Men jag tar med mig datorn till Stockholm iallafall.
Kommer spendera kvällen & natten hemma hos syster, sen går vi säkert ut & äter på någon mysig resturang eller något. Imorgon innan mötet blir det nog en vända på stan :) Blir förbi Västerås en vända på vägen hem också. Ihii, jag är helt pirrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0