Slöar

Ligger i sängen hemma hos Emil & slöar lite .. Blir lite tv-titt & mys ikväll . Andra Avenyn står på schemat klockan 21.00 . Imorgon ska jag verkligen sova ut ! Det tar som fan att gå upp såhär tidigt flera mornar i rad . Gick upp 05.30 idag . HALV SEX !!!!! Sjukt .. Verkligen inte likt mig . Men vad gör man inte för pengar ? Blir lite extra klirr i kassan i slutet av den här månaden också :) Det räddade mig lite faktiskt , eftersom mina eftermiddagar försvann med Andreas sjukskrivning . Nu blev Micke sjuk också , så då fick jag ta hans heldagar istället !
Nej , umgås lite med min älskade pojkvän nu , pussas lite :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Jättefin blogg! :)

2010-02-03 @ 19:10:48
URL: http://sanla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0