Shopping, lite smått iallafall

Klickade hem lite grejer från nelly.com igår. Blev ett par jeans, en klänning, ett par skor & en parfym. Får se när det kommer då :) Kommer väl i mitten av nästa vecka skulle jag tro :) Ooh !
Var upp till mamma en sväng igår, åt lite mat & pratade lite , mysigt .
Snoozade i 40 minuter i morse , underbart skönt att ha lite "sovmorgon" . Men nu är jag på jobbet iallafall , här händer det inte mycket som vanligt . Detta måste verkligen vara den värsta månaden någonsin !
Måste tillägga en till sak ! Det är verkligen så himla skönt att ha bil ! Att kunna ta sig nånstans , när man vill ! Ska upp till pappa idag & ta in posten . Tänkte passa på att ta med mig lite mer saker där hemifrån . Har en hel del kvar på vinden att kolla igenom . Vad som ska säljas , vad som ska slängas , vad jag ska ha kvar , men kvar hos pappa & vad som ska med till lägenheten .

Ska beställa en färgpatron till skrivaren också , eftersom jag bara köpte en svart förut . Behöver färg också till vissa saker .

Ska framkalla 100 bilder från fujifilm också . Har ett sånt där erbjudande som går ut den sista februari , så jag ska väl sätta mig ner & göra det ikväll eller nåt tänkte jag .

Har även kommit på lite fina saker att göra på söndag med Emil , men mer förslag uppskattas ! :)

Nej , ska göra lite nytta nu ! Vi hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.presenteriet.se/presenter-bocker/17-fyll-i-bok-en-karleksforklaring-.html

2010-02-11 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0