Pust & stön ..

Fyfan vad jag har städat ! Dammsugit , diskar , skurat badkaret & hela badrummet . Ordnat i städskrubben , ja , typ allt du kan tänka dig ! Och jävlar vad gott det luktar här hemma nu ! :)
Nu ska jag ro om mig själv lite . Tänkte lägga en ansiktsmask ikväll , ta mig ett bad (eller en dusch) sen tänkte jag bege mig hem till Yasmine & Sonny för att spela lite sällskapsspel eller nåt sånt skoj ! Yatzy ! Pictionary ! Jag skulle kunna döda för ett Pictinary ! Det finns ingen här som har ett jag får köpa ? De görs nämligen inte på svenska längre .. :(

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej

Riktigt snygg blogg du har, gillar färgsättningen den är riktigt behaglig att läsa:)



Hade så bra

2010-02-07 @ 09:25:00
URL: http://gunnarsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0