Jag lever!

Hej alla! Förlåt om jag inte har skrivit nåt idag, men jag har bara inte orkat. Emil väckte mig vid halv nio i morse, sedan dess har jag varit vaken. Vi låg & kollade på två filmer på förmiddagen, sen sov jag ett par timmar till och från på eftermiddagen. Nyss var jag & Sonny iväg & handlade. Nu står maten & puttrar på spisen & jag ska slå på en film & bädda ner mig i sängen. Tror knappast att det blir nå mer skrivande idag heller. Blev två bra bilder igår iaf som jag slänger in :)



Man kan inte tro att detta är taget med en mobilkamera på ett dansgolv, fullt i rök, haha



Yasmine & Sonny ♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

haha, :P Ja, just de, snyggt då :P hehe ♥

2010-02-22 @ 21:28:24
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0