Inte gilla

Jag tycker inte om att ta kort på mig själv. Det är ett faktum. Jag vet inte varför, men jag blir aldrig nöjd. Kanske är det självkänslan som kommer in & spökar lite? Men det ska bli ändring på det! På mig själv. Har tagit flera promenader den här veckan, knäna säger ifrån som fan, men jag skäller minst lika mycket tillbaka! Jag ska klara det här! Nu blir det andra bullar! Våren är på väg & vi är på väg mot ljusare tider! Det här ska bli ett bra år! Ett jävla bra år! Det är bara så! Som jag fick inprintat i min hjärna igår; det är bara jag som styr. Ingen annan kan säga åt mig vad jag ska göra! Ingen! Nu ska jag ta hand om mig själv & min kropp. Må bra. Nu jävlar!
Bjuder på en bild från helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0