God morgon måndag !

Usch vad jag vill ligga kvar i sängen ! Fy sjutton ! Jag som ändå gick & la mig tidigt igår är hur trött som helst ! Och ont i ryggen har jag också , hujedamej .
Ska ta mig något att äta nu , sen klä på mig & springa till bussen . En dag fylld med jobb står på schemat idag , efter jobbet ska jag möta upp Örjan & vi ska sätta oss ner & gå igenom engelskan & göra klart den . Det ska bli så himla skönt att få den av ryggen ! Förut var det alltid så att jag i princip satte mig & grät när jag öppnade dokumentet , för att jag inte kunde skriva om det på något vis som gjorde mig nöjd . Prestationsångest . Jovars .
Nej , frukost nu ! En rejäl en !
Ha en bra dag alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0