Åh herregud

Hej bloggen!
Nu har jag mycket att berätta.. Klockan fyra igår åkte jag & mamma direkt till Stockholm, därför jag inte bloggade någonting. Tur att jag körde inne i Stockholm, så det gick smidigt & bra. Tog bara evigheter att hitta en parkeringsplats utanför Matilda, men vi lyckades. Vi gick ut på kvällen & åt på "Blå Skåpet", rätt hyffsad mat, men det var starkt. När vi ätit klart kläcker Matilda ur sig att hon står på listan in till Café Opera. Så vi intar lite mer alkohol på resturangen, sen springer jag hem & duschar. Vi gör oss i ordning & beställer en taxi. Väl inne på Café Opera var det inte så mycket folk som vi hade trott, men vi minglade runt ett tag. När vi hade bestämt oss för att gå vidare, så trillar det in mer folk, så vi stannar en stund till. Träffar på lite galna människor, men ack så trevliga! Gud vad jag ska gå ut & festa i Stockholm fler gånger! Det är ett som är säkert!
Vid ett-tiden tyckte vi att det var dags att gå vidare, så då gick vi vidare till Riche sen till Soap Bar. Där träffade vi på nå helsköna amerikanare som vi pratade med resten av kvällen! Supertrevliga! Tog sedan taxin hem & bäddade ner oss i samma säng. Jag & syster :)
Morgonen i morse blev lite kaotisk. Skulle hitta till Akademikliniken & det var inte det lättaste. Vi blev lurade av nå skyltar, så vi vände, men var egentligen tio meter från byggnaden. Mötet gick superbra! Ska dit på ett till möte om en tag, det ska bara fixas med lite papper & sånt innan.
När vi var klara där lämnade vi Stockholm & begav oss till Västerås. Åt mat inne på någon galleria där, råkade sedan springa förbi en skoaffär & köpa med mig ett par skor.. Hihi. Får aldrig nog av skor! :)
Vi gick in på balklänningsaffären & jag hittade DIREKT min drömklänning. Jag provade den & den satt PERFEKT! Jag var nära på att börja gråta, så fin jag kände mig! Provade även ut smycken till klänningen som jag köpte! Helt underbart att ha allt klart!

Nu ska jag snart ta bussen hem till Simone för att ha en mys & tjej-snacks-kväll. Mys!
Imorgon blir det till att jobba, sen utgång på kvällen skulle jag tro :)
Slänger upp bilder senare!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0