Söndag & andra advent

Det är söndag & andra advent idag. Jag ska fortsätta plugga, precis som jag sa igår. Men det tar emot. Jag har ont i hela kroppen & jag vill egentligen bara fortsätta sova, men ICKE! Ska det bli någonting av mig, så kan jag fan inte ligga på latsidan, eller hur? :)
Helgerna går allt för fort. Jag hinner knappt med. Det är plugg, plugg & åter plugg. Gud, tar det aldrig slut? Okej, jag vet att det är mitt fel att jag drar ut på allt, men det har ju blivit så nu.

Nej, nu ska jag sluta prata strunt & fortsätta plugga. Vi hörs lite senare i eftermiddag! :)

Kommentarer
Postat av: fury

Haha du är allt för god MissWictoria många järn i elden

2010-12-05 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0