Snart är det jul

Förstår ni? Det är julafton om tre dagar & jag har ingen julkänsla alls i kroppen förutom när jag går runt i stenstan. Fick lite myskänsla när jag åt lite risgrysgröt nyss (kanske ska kalla det tomtegröt såhär i juletider?), även lite knäck & julmust slank ner. Det är faktiskt tillåtet under den här tiden på året!

Tänkte faktiskt hoppa in i duschen nu, sen krypa ner. Är trött. Behöver sova. Mycket. Ska sova när jag kommer till Dalarna. Ska bada också. Länge. Tills vattnet är kallt & jag ser ut som ett russin! Ska hälsa på & även jobba på Mekonomen. Ska umgås med Yasmine ♥ Ska träffa Alexandra. Ska träffa Karin. Ska träffa Alexander. Ska umgås med familjen. Ska mellandagsrea-shoppa. Ska plugga. Ska ta det lugnt. Ska samla krafter. Ladda inför en vårtermin av sju kurser & jobb. Ska leta mer lägenheter. Ska planera. Ska få mat lagad av mina föräldrar varje dag! (LYX)
Förstår ni hur mycket jag ska hinna med på en vecka?

Samlar lite krafter nu & laddar för sista arbetspasset på Telia för detta år.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0