Råkade klicka hem

Jag bara råkade klicka hem en klänning i förrgår, haha. Idag låg den i brevlådan! Lite konstig i modellen, men med ett linne under så gör det nog susen! På rea dessutom & fraktfritt. Super när det är så här kallt ute & man inte orkar gå i butiker! Måste ju ha någonting rött på mig under jul, right? :)



Klicka här för att klicka hem nåt nu under "fraktfritt-veckan" hos Nelly! :)



Såg nyss filmern "Bröderna Karlsson". Inte riktigt min typ av film, men den var faktiskt helt okej! Inte sådär jättejobbigt pinsam som vissa svenska filmer brukar vara ganska duktiga på, utan det här var lite mer lagom.
Nu ska jag städa undan lite här tänkte jag, plocka ihop lite tvätt & så. Sen är det nästan dags att göra sig i ordning för natten. Just ja! Utmaningen! Glömde den igår också, så det kommer två lite senare idag! :)

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 21:55:48
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0