Kul att se!

Det är kul att se att ni börjar komma tillbaka igen efter julen här! Ni är alltid lika välkomna!
Dagen idag? Sprang på stan på eftermiddagen, hittade ingenting. Gör ett försök i Borlänge imorgon, annars väntar jag tills jag kommer hem där det finns lite större utbud. Jag är så jävla nöjd över att ha flyttat till en större stad!
Går & längtar tills jag får flytta så jag håller på att spricka snart! Jag ska sätta mig i en egen lägenhet, i en fortfarande rätt främmande stad, rätt skrämmande tanke, men det ska bli riktigt skönt! Få rå om mitt eget. Som ni vet så är jag ensamvarg, trivs bäst ensam. Inte det att jag inte tycker om att vara sambo, men vissa saker tär på en, speciellt en människa som jag. Jag vill ha mitt eget kök, mina egna saker & en fristad, där jag kan känna mig hemma. Men jag hoppas ju att alla kommer & hälsar på! Maja, Lotta, Anna, självklart Sofie & Sandra är välkomna närsom! Vänner & familj från Dalarna är också välkomna, bara att det blir lite trängre nu kanske, men det kan det vara värt :)

Mys hos Sonny & Yasmine ikväll. Vi åt god mat & kröp ner i soffan & såg en film. Härligt att umgås med dem igen! Nu är jag hemma hos pappa, ska slå på en film här i sängen & sedan göra ett försök till att sova. Mamma & jag far till Borlänge för lite shopping imorgon tänkte vi :)

Oj, vad mycket det blev! God natt med er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0