Första & andra världskriget

Tog mig en powernap för att försöka få min huvudvärk att släppa lite. Nu har den försvunnit, men tröttheten tog över & koncentrationen är inte på topp. Jag vill inte alls, även fast jag vill mer än någonting annat! Jag vill bli klar, kunna släppa & gå vidare, men det är fan inte enkelt. Första & andra världskriget håller jag på med nu. Orsaker & konsekvenser. Borde inte vara så svårt tycker ni? Nej, det tycker egentligen inte jag heller. Haken är bara att jag vill prestera det allra yttersta. Jag vill ha minst VG i historia, det är bara så. Jag får väl bara skylla mig själv som har satt dessa mål också..

Försöka få tillbaka koncentrationen nu, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Erikka [FOTO]

Känner igen mig fullt ut. Gjorde ett första världskriget arbete förra veckan där jag satt i ett streck i 34 timmar! (Hade dock två pauser att äta under den tiden) Fy. Hemskt.

2010-12-15 @ 02:48:22
URL: http://filletax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0