År 2010 - del 1

Jaha.. Förra året? Förra nyår då var det fest hemma hos mig. Alla som var på fest hos grannen smög in till mig & till slut var alla hos mig. Jag & Emil blev dessutom tillsammans igen på tolvslaget.

Januari:








Vi spenderade både nyårsdagen & dagen efter i sängen.
(Jag älskar att ta kort på folk när de sover, speciellt Emil)

Emil var sjuk nästan hela januari, förbannade jävla halsfluss! Så mycket tid spenderades i sängen hemma hos honom, massa filmtittande & passande. Vakade över honom & såg till att han fick luft & försökte få ner febern som aldrig ville ge med sig. Den 23:e januari opererade han bort halsmandlarna. Äntligen!

Februari:



Det blev fest



Mer fest





Jag & syster festade loss på Café Opera!



Jag & Simone festade loss på Solo.

Mars:






Emil bänkade sig i min säng & lirade xbox i två veckor i streck, haha!







Emil besökte Hansson & gav sig på högerarmen.

April:


I april åkte vi på studentkryssning. Jag, Fia & Yasmine. Hade jättekul!





Vi tre på båten!





Och mycket jobb på Mekonomen!

Avslutar där. Fortsätter med nästa del imorgon.
Nu är det dags att sova! Nyåret firas med Karin imorgon, ska bli skoj! :)

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0