Förlåååt

Jag vet att jag varit helt sämst på att uppdatera idag, så jag börjar att be om ursäkt för det.
Fick sluta tidigare från utbildningen idag & jag blev jättelycklig! Skulle ta en vända på bolaget efteråt, men då visar det sig att det brunnit inne i gallerian & att bolaget skulle vara stängt fram till 17.00. Vi slår ihjäl lite dötid på stan, men klockan blir 17.15 & då kommer en ny lapp upp i skyltfönstret att tid för öppning igen är oklar. Kul jul. Vi åkte hem istället.
När jag kom hem var jag så jävla trött så jag vilade en stund, somnade till en stund också, riktigt skönt!
Nu har jag precis ätit lite mat & tänkte färga håret nu. Det är verkligen ett måste!

Vi hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Bilalruth

Thanks, keep up the good work.

2011-02-22 @ 13:07:40
URL: http://bilalruth.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0