Filmälskare emellan

Som ni vet är jag ganska beroende av film. Av alla dess slag. Jag själv äger långt över 600 filmer i dagens läge. Jag har självklart inte hunnit se alla, men en vacker dag ska jag göra det!
Favoritfilmerna är många, men bl.a. A walk to remember, Walk the Line, Condemned, Titanic, Rose Red, Green Street Hooligans, Armageddon, The Lake House, Cruel Intentions, The Bank Job, A Walk to Remember, The Notebook, Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes, Death Race, Smala Sussie, Beck & Wallander filmer också såklart :)
Jag frågade häromdagen efter era favoritfilmer & ville att ni skulle ge mig tips! Det är bara att fortsätta ösa på! Blir jätteglad med lite tips om nya filmer, sånna där som inte är självklara & sånna man inte har sett innan. Kanske hittar något mer favorit. Vem vet?
Det jag ville komma till iallafall var Filmtoppen -
Det här är sidan för dig som är intresserad av film. Det är ett gäng filmstuderande kompisar som har tittat så mycket på film så att de knappt associerar till något annat. Och varför inte? Film är ju ett ypperligt sätt att framhäva mänskliga relationer och beteenden, att få folk att verkligen känna..
Kolla in sidan vetja! Mycket tips på filmer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0