Datorsupport

Jonas fick för sig att installera Windows 7 på sin dator ikväll, så jag har fått agera datorsupport. Först ville inte datorn ens boota från skivan, så jag fick in & leka lite i BIOS & sedan att han hade tappat bort sin skiva för drivrutinerna till det trådlösa nätverkskortet, fick jag rycka in även där. Och paniken över att operativsystemet inte var på svenska höll på att skrämma skiten ur Jonas, haha. Men nu ska allt vara fixat & klart! :)

Eftersom det inte blev så många timmars sömn som jag hade räknat med igår, så är det dags att sova nu. Inte fullt lika lång sovmorgon imorgon dock. Det är plugg på schemat hela dagen imorgon också!
Blev klar med andra uppgiften nu under kvällen också, känner mig riktigt stolt! :)

HEJA MIG!


God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0