Dag 9 – Min tro

Min tro? Ja, jag är inte troende till någon gud alls, bara då jag verkligen behöver kraft från ovan, då ber jag till alla jävla gudar som finns!
Jag tror istället på ödet. Allt händer av en anledning. Och så är det ju. Det finns en baktanke, en anledning till varför allt händer just när det gör det. Karma tror jag inte lika starkt på, men det ligger i bakhuvudet hela tiden.
Ödet - hur kan något så stort vara så hemskt och fint på samma gång? Jag kan inte förklara någonting.

Jag är mätt och jag är trött och jag vill bara sova på studs. Men jag har bestämt mig för att göra klart uppgiften om dyslexi innan jag kryper ner och sover. Jag MÅSTE.


JIPPIE

Kommentarer
Postat av: Abelmarlin

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-08 @ 13:43:15
URL: http://abelmarlin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0