Dag 25 – Hemma hos mig

Ja, jävlar.. Det var ju det här med utmaningen också. Ligger som vanligt efter ett par dagar.. Men nu kör vi!
Hemma hos mig? Ja, här bor jag ju för tillfället inte ensam, men uppe på min våning är det för tillfället stökigt. Håller på att packa inför resan imorgon, så det ser ut som ett bombnedslag just nu. Suck.
Ska rota fram nå kort, såhär ser det ut i lägenheten jag bor i nu:













Ser lite annorlunda ut nu när jag kommit i ordning & fått in lite mer saker.
Men snart flyttar jag & då kommer det upp fina bilder därifrån! :D

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skönt att åka hem ett tag över jul! Skulle jag också vilja göra men det får vänta tills lillan kikat ut detta år :P



Vad skoj med ny lägenhet, vart är den du ska flytta till då? Tycker det ser fint ut där du bor nu också iof :) Varför ska du flytta?



Kram kram

2010-12-22 @ 19:44:37
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ahh, då tror jag jag vet vart det är. Har fortfarande dålig koll på stan. Blir förhoppningsvis bättre när jag kan ge mig ut på promenader igen ;)



Din gissning är inte så tokig, det är till det datumet hon är beräknad. Får se om hon kommer då ;)

2010-12-22 @ 22:15:17
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0