Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag var nog min 18-års dag måste jag nästan säga. Vaknar av att jag får frukost på sängen av Emil som jag i princip hade tvingat upp för att uträtta (fick alltid frukost på sängen av mamma eller pappa som liten & jag tycker inte om att bryta traditioner). Fick paket redan på morgonen av honom, men resten av dagen spenderade jag i skolan. (Fyllde 18 på en torsdag, helt värdelöst) På kvällen sedan fylldes våran lilla tvåa på 37 kvm av släkt & familj från alla håll & kanter.
Den present som fick mest uppmärksamhet var tungpiercingen. Jag hade tjatat & tjatat om en, men när jag väl fick ett presentkort så höll jag på att göra i byxan. Men hoppsan! Fem dagar senare, mitt på blanka dagen for jag upp ur stolen & jag hade bestämt mig. Gick raka vägen ner på stan & en timme senare började jag ångra mig när tungan började svälla... Haha! 28 oktober gjorde jag den & jag har kvar den än idag. Ett litet minne av Emil & just den dagen måste jag säga :)

Det är konstigt tycker jag att bilder på något konstigt sätt försvinner ur mitt arkiv? Tänkte slänga upp en fin bild här, men den är borta & jag tänker inte sätta mig & rota igenom alla skivor med bilder, så ni får bli utan helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Kostar 300:- för en klippning om jag inte minns fel och sen tror jag hon har studentrabatt om du har csn-kortet? Slå en pling och hör efter vetja ;)

2010-12-14 @ 22:40:40
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0