Dag 17 – Mitt favoritminne

Ojojoj, minnen.. Det har jag många.. Mest lägger jag siffror, datum & nummer på huvudet. Fotografiskt minne har jag delvis också, men hm..
Ett av de härligaste minnena jag kommer ihåg såhär var när jag passerade Sveriges riksgräns & åkte in i Danmark när jag var efterlyst. Kanske inte så bra att skriva det här, men känslan av att vara fri & att inte polisen kunde hitta mig var obeskrivlig.
Andra fina minnen är sånna som jag egentligen inte vill dela med mig av, men julklappen jag fick av Emil för två år sedan slår mycket måste jag säga. För en månad sedan cirka, så hittade jag just det brevet som innehöll julklappen:



Han hade lite humor mitt ex


Andra fina minnen är från mitt nya liv här i Sundsvall, när jag & Sandra satt ute i somras, drack lite vin & planerade våran framtid. Ny lägenhet, ny stad, nya vänner, nytt jobb, ny skola. Allt. Det var allt jag någonsin drömt om & äntligen hade jag tagit mig dit. Jag var lyckligast i världen.

Jag skulle kunna ge er många för jag kan inte favoritisera ett. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0