Dag 12 – I min handväska

Jag byter handväska rätt ofta som de flesta kanske vet, jag äger nog närmare en 50 handväskor. Kan det verkligen stämma? :o Oh my.. Det mesta av innehållet följer med över, resten stannar i den gamla väskan, så jag brukar göra mycket fynd när jag får för mig att byta tillbaka :)

Det som alltid finns i min handväska: Plånbok, nycklar, cigaretter, tändare, pennor (miljontals) tops, lypsyl, lösögonfranslim, mascara, bankdosa, smycken, huvudvärkstabletter, kondomer, tuggummin, näsdukar, violtabletter, parfym, sudd & kajal. (Mobilen & headset har jag i jackfickan)
Fick nog med det mesta, men självklart ligger det mer där i varje dag, men det där är standard ;)



De 20 senast använda. Resten ligger där under ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0