Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Ett par vanliga jeans med långkalsonger under, ett svart linne med ett rosa linne över & en blå dragkedjströja utanpå det. Inget märkvärdigt & absolut inget värt att ta kort på.

Jag är trött, men jag måste duscha. Sen måste jag skriva lite på skoluppgifterna. Fan det här kommer ta kol på mig. Får isolera mig i ett badkar (gud vad skönt!) när jag åker till Dalarna & försöka vila upp mig ordentligt. Vill inte göra någonting annat än bara vara.
De här veckorna kommer gå så himla fort nu! En vecka teoretiskt arbete kvar på utbildningen, sen en vecka i svaret. En helg, sen jobbar jag tre dagar, månadsmöte & dagen efter åker jag till Ludvika. Det är julafton, juldagen (antagligen utgång?) mellandagsrea & sedan nyår. 2:a eller 3:e sitter jag på tåget på väg hem igen. Får antagligen den veckan ledig, för sedan blir det en sista helg tillsammans med * innan allvaret drar igång igen. Då är vi redan inne i januari & det är redan 2011. Hur sjukt är inte det? Jisses.

Nej, en dusch nu, eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0