År 2010 - del 3

Forts. Juni:

Den 14:e juni flydde jag från Dalarna & begav mig hem till Sandra & Kevin i Sundsvall. Ett av mitt livs bästa beslut.



Morgonmys i sängen



Sandras lillebror Vilhelm & jag blev polare direkt!



Vendela var nöjd när hon fick glass! :)



Vi drack vin, massor med vin!



Vi myste utomhus i solen med grillad kyckling & baguetter så fort vi fick tillfälle!





Vi åt Subway-mackor i parkerna på stan



Tuvalie fick följa med :)



Det blev utekvällar!



Många utekvällar...



Galna utekvällar!



Thom & Karinn kom & hälsade på.



Vi gjorde stan



Kärleksparet!



Jag smakade Sundsvalls godaste Cosmopolitan på All Star!



Det blev fler..



Och fler... :D



Vi tittade på fotbollsmatcher.. Många sådana.





Planerade inför skolan till hösten.



Lycklig Wictoria. Fick OK från både mamma & pappa.



Mer fotboll ute i Lucksta



Barnvakt åt Vendela



Och charmtrollet Vilhelm!

Den 24/6 skrev vi kontraktet för lägenheten på Bergsgatan!


Stannade ju kvar i Sundsvall längre än planerat, så jag blev kvar & firade midsommar där också!



Sandra & jag



Jag ute på Alnö



Kevin, Sandra & Jonas - ännu en utekväll i Sundsvall!



Sandra & Kevin!

Den 29/6 åkte jag till Ludvika igen. Tyvärr. Men sommarjobbet var viktigare än nöje.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ! :D

2011-01-01 @ 01:21:20
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0