År 2010 - del 2

Maj:

Började inte så bra. Jag gjorde slut med Emil den 2:a maj. Tredje gången gillt.



Jag & mamma åkte upp till Gagnef & hälsade på kusin Tina & en nästintill nyfödd Isabella. Så söt så!



Lite för sent att säga så nu kanske...



Vi festade



Festade ännu mer! Amela & Malin

Sen var det dags för bal!



Matilda kom hem & hjälpte mig







Jag & min bordskavaljer Felix





Sex and the City 2 hade biopremiär! Årets höjdpunkt! :D

Juni:


Nu börjar det hända grejer må ni tro!



Jag fick årets första fisk! Inte mycket att skryta över, men ändå! ;)

Studenten började närma sig & det var dags för aktivitetsdagen & säckgången:









Jag & Yasmine i ledet.



Studenten var en bra dag. Tårar & skratt. Jag & Yasmine hamnade på första sidan av Nya Ludvika Tidning, haha!

En vecka efter studenten stack jag till Sundsvall. Kommer i nästa del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0