What a relief!

Var ju som sagt iväg på lunch. Åkte till Dollarstore, shoppade lite där. Var förbi MM & hämtade så mycket banankartonger jag kunde få med mig. Var sedan hem & på hallgolvet ligger det då ett kuvert från CSN. Bidraget + lånet är beviljat, likaså kurserna på skolan är klart. Ska boka möte nästa vecka med Jörgen iallafall, jag är ju så petig med att allt ska vara rätt & riktigt att jag dubbelkollar allt jämt. Men det är ju bra att jag är det, nu när jag ska flytta 35 mil norrut. Vill ju inte komma dit som ett frågetecken & allt skiter sig..

Två timmar kvar.. Klockan tickar. Ont i hjärtat börjar jag få också. Men det här stället står kvar, människorna här blir kvar & jag är ju inte mer än ett par timmars bilresa bort ♥
Tillbringar ju mer tid med mina arbetskollegor än vad jag gör med familj & vänner, så att de på något sätt blir som familjemedlemmar. Speciellt Ida, min pingla! Kommer sakna dig så mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag kommer sakna min wickey wee! känns sorgset nu måste ja erkänna.

2010-08-06 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0