Vilken perfekt dag!

Sandra var in på banken & allt löste sig till slut. Vi knallade runt i gallerian & jag gjorde massa syperfynd! Hittade en päls till i vinter - bäst att gardera sig riktigt mycket inför den kalla vintern här i "norrland". Hittade en kritstrecksrandig kavaj också, SOM JAG HAR LETAT! Äntligen!!!
Blev två par jeans, två halsband, ett par örhängen, lite hårprodukter, ett par skor, en klänningsdress typ & lite annat! Riktiga jävla fynd! Vi avslutade rundan på stan med att köpa med mat hem från BiteLine. Supergott!

Nu har vi myst ner oss i soffan med hundarna, har nyss sett ett avsnitt av SATC. Nu väntar en lugn skön kväll här hemma. Ska börja packa lite också eftersom jag åker ner mot Dalarna imorgon. Helgen betår av packade. Nu ska verkligen allt ner! Gosh, vad konstigt det känns. Men gud vad kul det ska bli! Längtar efter skolan supermycket nu! Ska nog förbi min gamla skola & lämna igen lite böcker, städa ur skåpet & kanske till & med göra klart projektarbetet. 100 poäng, katching!

Nej, nu tar jag med mig Theodor ut på en promenad upp på berget här.
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: alice

ÅH så fin blogg :) älskar färgerna!!

2010-08-26 @ 21:19:57
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0