Vattenpärlor & våfflor

Alla vattenpärlor jag har haft hade jag lagt i en plåt för att torka. När de torkat blir de ca 2-3mm i diameter, alltså pyttesmå. Jag hade lagt alla i en burk & precis när jag lagt i alla så kommer jag åt burken & alla flyger ut över golvet! Snacka om att jag lackade ur! Eftersom pärlorna är genomskinliga är de inte de enklaste att hitta, så jag har krupit på golvet i två timmar & plockat pärlor. STOR SUCK.
Kom sedan på att jag inte hade ätit någon lunch så jag ställde mig & gjorde våfflor. Snabbt, enkelt & gott dessutom! Mums!

Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska snart åka ut till Kevin & Sandra & fira Kevin som fyller hela 23 år idag! Sjukt vad tiden rinner iväg! :)

Om fem dagar börjar jag skolan också! börjar bli lite nervös faktiskt! Men gud så kul det ska bli! Längtar så mycket så jag får ont i magen! :D

Saknar Thoedor också!

- Jag skiter fullständigt i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0