Varför var detta nödvändigt?

Det här var bara drygt. Jag ville inte. Har sagt det så länge. Jag ville inte! Men det skiter du blanka fan i! Annars hade jag väl tillåtit dig på en gång? Nu tränger du dig istället på där du vet att jag inte kan komma undan. Fan säger jag bara. Fan.
Jag skiter i ditt välmående nu, nu är det jag som ska må bra! Och jag gör det! Lita på det jag säger istället! Du är inte en del av mitt liv längre, nu är det bara jag, på mina egna fötter, vandrandes på min egen väg. Jag behöver ingen som håller mig i handen. Om du behöver någon, så är det då inte jag. Jag behöver ingen som ska bromsa mig på livets väg. Jag klarar mig bra på egen hand!

Jag är glad nu. Jag är lycklig över det lilla jag har. Jag glädjs så inni helvete. Jag ska flytta från den här hålan! Jag tar ett steg som många andra aldrig kommer ta. Många som säkert vill, men aldrig kommer göra. Jag ska börja skolan om tre veckor. Alltså, holy shit! Jag är så glaaaaaaaaaaaaad!!! :D

En till bild från i lördags:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0